• Description: https://youtu.be/Kj55A4xEoQo

    Before open smf1, check the code, its a smf3 level!

    Ok, after made 50 smf1 levels, now i decided make some levels with the other games. I decided make a little series with smf3 and smf2 but due that the games will be removed i just cancelled it. This is the second part of an old level i made in 2015.

    About the level: Blue pipes are reset warps. The theme here is the pinball's chase, as i did before, you have to use the shell to hit some items and solve the puzzles. The difficulty suggested here is between medium/hard. Please rate high and have fun!
  • Contributors: Thanks Iggy for help me with some stuffs
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What Others are Saying

Rey Oso | 100/100

This user did not provide a review.

04/18/20 at 7:57 PM

TaroGaming | 100/100

This user did not provide a review.

04/18/20 at 3:27 AM

LazorCozmic5 | 95/100

I have to admit, you did a surprisingly good job for your debut SMF3 level! The puzzles were challenging and pretty innovative. The theme on the other hand could be done a bit better; the choice of pineapple trees and brown castles was a bit odd, so that's something to try to avoid as well as tiling layer errors others mentioned. It's also a good idea to restock the reserve powerup by default when starting the level too, with what you're going for, so I don't have to go back to the menu just to do it myself.

04/16/20 at 7:09 PM

NESFilipGamer | 97/100

Despite a pipe flaw where if you go in the pipe, you can see Mario go in the cave tiling. And some parts of the cave don't have roofs where in Caves, all of the top should have a roof. Good level with good challenges and scenery, I'll give it 97.

97/100 (Hard)

THIS RATE IS UPDATED

04/16/20 at 6:30 PM

IggyHopxD | 100/100

De nada por la ayuda :D

Para ser tu primer intento con SMF3, está muy bien. Me hizo acordar a un nivel que quise hacer en SMF3 una vez en 2017 pero terminé borrándolo por razones que no me acuerdo jajaj

Los puzzles fueron muy entretenidos e interesantes, hasta me dieron ideas para niveles y desafíos algunos de ellos que podría llegar a usar en futuros niveles de SIB. El diseño también estuvo bueno, se nota muy bien que usaste la decoración para que se asemeje a un nivel de SMF1 mientras usas en la mayoría cosas de SMF3.

100% porque ya arreglaste lo demás jaja

04/16/20 at 5:45 PM

BananaMan 248 | 97/100

Te felicito por usar el SMF3.
Sobre el nivel me ha sorprendido esa manera en la que eres tan bueno en los obstaculos. Por ejemplo el muncher del principio que era casi imposible.
Sobre el diseño. Veo que algunas "torres" no tienen "sombra"? Sin sentido jajaja
Tambien veo que en la casita de la parte X:960 sus puertas tienen sombra cuando no deben. En los titles hay puertas sin sombra. Te recomiendo que verifiques bien y lo cambies.
El caparazon del principio, aparte de golpear el bloque tambien se puede matar a cierta cantidad de enemigos llevando consigo.
Pero el nivel en general estubo bueno
Por cierto: en la parte de X:2460 canivalismo jajaja

97/100 y dificil

04/16/20 at 5:06 PM

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